نماینده تهران در مجلس معتقد است که در شرایط فعلی که مردم در تنگنای اقتصادی قرار دارند و تهیه مسکن برایشان سخت شده است پرداخت ودیعه مسکن به نمایندگان کار مناسبی نیست.

مرتضی آقاتهرانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرداخت ودیعه مسکن به نمایندگان، گفت: بنده علیرغم اینکه احتیاج به این ودیعه مسکن دارم و مستاجر هم هستم این ودیعه را دریافت نخواهم کرد.

وی با بیان اینکه پرداخت ودیعه مسکن به نمایندگانی که در تهران مسکن دارند اقدام مناسبی نیست، افزود: مردم در شرایط فعلی در تنگنا قرار دارند و تهیه مسکن برای آنها سخت شده است به اعتقاد بنده اگر به مردم ودیعه مسکن پرداخت می‌شود به نمایندگان نیز این ودیعه را بدهند.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: تاکنون پرداخت این ودیعه مسکن به نمایندگان تهران قطعی نشده است و باید منتظر ماند و دید که هیئت‌رئیسه مجلس در این زمینه چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

  • ماجرای ودیعه مسکن نمایندگان چیست؟

پیش از این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تصمیم این هیئت درباره ودیعه مسکن و خودروی نمایندگان خبر داده بود. براین‌اساس ودیعه خانه و خودرو به نمایندگانی که در تهران خانه دارند و یا اینکه نمایندگانی که خودرو دارند مبالغی برای اجاره خانه و یا خرید خودرو داده نشود.
حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از مصوبه جدید این هیئت درباره حق مسکن و اعطای خودرو به نمایندگان خبر داد و گفت: طبق مصوبه هیئت رئیسه قرار بر این شده تا به نمایندگانی که در تهران خانه دارند و یا اینکه نمایندگانی که خودرو دارند مبالغی برای اجاره خانه و یا خرید خودرو داده نشود.

وی ادامه داد: این مصوبه هیئت رئیسه به نمایندگان ابلاغ شده و در حال اجرا شدن است. نماینده مردم محلات در مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور در شرایط مالی سختی قرار دارد نباید به نمایندگانی که خودرو و خانه دارند این امتیازات داده شود.

کد خبر 525201

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    0 0
    ماشاالله کم حقوق نمی گیرید که انتظار دریافت ودیعه مسکن و غیره دارید به فکر باشید که عمر به پایان میرسد و چقدر دست ضعیفان و نیازمندان را گرفتید مهم است